Ze dragen bij voorkeur skischoenen met dunne 
Adidas Stan Smith zolen. De zolen van deze skateboardschoenen zijn dun. Onder normale omstandigheden zijn er relatief dikke schoenvullingen of met kussens. De kwaliteit van leer die vroeger vamps is, is vrij zacht. Het is waarschijnlijk dat u zich ervan bewust bent dat er een nauw contact is tussen uw voeten en de grond op het moment dat u acties uitvoert. Spelers die sterk bewegen, willen echter skateboardschoenen kiezen die relatief dik zijn. Dat soort skateboardschoenen met kussens of oliematten en dikkere tongen. Door op deze manier te dragen, worden je wilskrachten enorm gepost.
Leven van je grootheid serie microbloggen is snel bezorgd door gebruikers. Mensen hebben de gewoonte gevormd om naar de opwindende evenementen te kijken en tegelijkertijd verwachten ze wat Nike zal zeggen.Nike activiteit op microbloggen heeft veel aandacht verdiend en hinderlaagmarketing heeft opmerkelijke resultaten behaald. Wat ambuscade marketing wordt
Adidas Ultra Boost genoemd, is dat het geen formele sponsors zijn en het via allerlei marketingmiddelen zijn eigen handelsmerk laat verbinden met game-activiteiten. Omdat ambush marketing sponsorgeld niet is betaald, is het Londen Organisatie Comité van Olympische Spelen erin geslaagd om het voorkomen van hinderlaagmarketing te voorkomen.
Als spits van Duitse sportmerken, begon
Adidas Superstar Adidas in 1991 met zijn outdoorproductensectoren, ondanks het voordeel van het grootste verkoopnetwerk ter wereld, zijn de outdoorproductenactiviteiten al jaren niet zo voorspoedig. Het laatste nieuws onthulde dat Adidas duidelijk aankondigde dat het zijn eerste outdoorwinkel in China zou openen. Daarom zei de manager van de Adidas outdoorproductensector Rolf Reinschmidt in het interview dat "de verkoopprestaties van Adidas goed waren, met een omzet van 300 miljoen Euro's, hetzelfde jaar gestegen met 40% in het afgelopen jaar, en ik geloof dat de oprichting van Adidas buitensportwinkels veel zal bijdragen aan zijn plan om de buitenmarkt over de
Adidas Yeezy hele linie te betreden.
Relevante experts wezen erop dat buitensporten meer is dan een populaire trend, het is ook een bepaalde schaal van de industrie in het kinderstadium die afhankelijk is van de beweging zelf, maar ook van de beweging als geheel, algemeen bekend als " industrieketen ". Maar hij binnenlandse schoenenbedrijven zijn niet perfect in hun outdoor sportschoenen en kledingindustrie, en een minderheid van hen is gespecialiseerd in functionele materialen voor buitensporten en exploitatie van materialen voor buitensportschoenen, en er is geen vorming van het clustereffect. Statistieken tonen aan dat in 2001 , de schaal van de markt voor buitensportartikelen in China was slechts vier of vijf miljoen Yuan, maar in 2006 sprong het verrassend naar 2,6 miljard Yuan, een gemiddeld jaarlijks groeipercentage van meer dan 100%.
In 2010 bereikte de verkoop van Chinese buitenapparatuur 6 miljard Yuan tot 8 miljard Yuan, waarvan werd verwacht dat deze in 2011 10 miljard Yuan zou bereiken. Ondanks de grote verschillen in de verkoopschaal tussen individuele ondernemingen, heeft de buitensportmarkt nog steeds een optimistische toekomst als traditionele men doet het nu. Omdat de buitensportmarkt in China elk jaar met 30% groeit en de investeringen
Adidas Sneakers in de buitensportmarkt en haar consumentengroepen zich snel ontwikkelen.
Deze serie gaat consumenten ultieme loopervaring bieden dankzij de perfecte 360-graden luchtdoorlaatbaarheid en een breed scala aan uiterlijkontwerpen. Het concept "Het klimaat in schoenen" is weer perfect gebruikt in de Colima Cool Fresh Breeze-serie. Tijdens het oefenproces worden uw voeten vrij ontspannen, omdat de vochtigheid in de schoenen en de temperatuur van uw voeten worden geregeld wanneer de luchtstroom door de wreef gaat en vervolgens een gevleugeld luchtcirculatiesysteem in schoenen produceert. seizoen Colima Cool Fresh Breeze hardloopschoenen breidden het klassieke ontwerp van
zijn voorganger uit en bezaten maar liefst twintig bijpassende kleuren.