Twoje forum o częściach samochodowych




Odpowiedz
 Posty: 12   Strona 1 z 2  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Cytuj
tylna poduszka silnika
Post przez: » 24 sie 2013, o 12:51 
Witam wszystkich na forum. Ponieważ jestem w tej kwestii zielony, bardzo proszę o pomoc:
sprowadziłem właśnie Nissan Primera P12, 1.6 (109KM) z 2006r. i w serwisie autoryzowanym zaproponowano mi sprowadzenie oryginalnej tylnej poduszki silnika (moja jest pęknięta) za ok. 500 zł oraz że zamienników się nie daje bo nie posiadają olejowego wkładu a też nie da się ich w pełni dopasować. Zamienniki szybko się zepsują lub komfort jazdy będzie niski bez tego wkładu olejowego.
Co zrobić? Czy spróbować i gdzie poszukać wkładu z olejem? Nowy zamiennik - skąd, ale aby nie był chiński... Cenię sobie bezpieczeństwo i brak problemów na drodze.

z góry dzięki za wszelką pomoc.



Posty: 3
Dołączył(a): 24 sie 2013, o 12:44

Samochód:
Silnik:
Paliwo: Benzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2006
  
Cytuj
Re: tylna poduszka silnika
Post przez: » 26 sie 2013, o 11:41 
To 500 złotych tylko za sprowadzenie czy już z robocizną? Bo same oryginalne tylne poduszki chodzą od 300 do 600 złotych natomiast wkład olejowy stoi koło 100 złotych, ale jest z tym trochę zabawy...

Jeżeli chodzi o zamienniki to nie wiem czy są dostępne u nas w PL. Jeżeli cenisz bezpieczeństwo to raczej zostaje ASO, ale zawsze możesz popytać w nieautoryzowanych warsztatach - tam pewnie zrobią taniej, tylko kwestia tego czy dobrze...



Posty: 43
Dołączył(a): 1 mar 2013, o 15:22

Samochód:
Silnik:
Paliwo: Benzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2002
  
Cytuj
Re: tylna poduszka silnika
Post przez: » 26 sie 2013, o 13:40 
Witaj,

ten koszt w ASO sprowadza sie do 500zł za nową poduszkę + robocizna osobno.



Posty: 3
Dołączył(a): 24 sie 2013, o 12:44

Samochód:
Silnik:
Paliwo: Benzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2006
  
Cytuj
Re: tylna poduszka silnika
Post przez: » 27 sie 2013, o 10:40